09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10040

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 10040

Reebok RSCB-10040RDBK Combat Leather Training

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 10040 برای ورزش بوکس و مشت زنی مناسب بوده و چرمی است. جنس این دستکش بسیار مقاوم و با دوام است که با استفاده از آن ورزشکار می تواند به انجام تمرینات رزمی بپردازد. برای جلوگیری از عرق کردن دست ورزشکار در طول تمرین یا مبارزه، دستکش دارای منافذ بوده که باعث تنفس پوست دست می شود. استفاده از این دستکش ها باعث بهبود عملکرد در بوکس یا مبارزه خواهد شد. در ناحیه مچ دست، بندی چسبی وجود دارد که می توان دستکش را بعد از پوشیدن محکم کرد تا مانع از تکان خوردن در حین انجام بوکس شود. داخل دستکش جنسی نرم داشته و سطح بیرونی آن به دلیل ضربه گیر بودن و جلوگیری از آسیب به انگشتان و دست و نیز وارد آوردن ضربات حجومی به حریف، کاملا سفت و محکم است.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 10040 از ملزومات ورزش بوکس و مشت زنی است. این دستکش از لایه های متعدد برای محافظت از دست ها در حین تمرین یا مبارزه تهیه شده است که باعث می شود از آسیب وارده در اثر اصابت ضربات حجومی جلوگیری شود. جنس دستکش چرمی و بسیار با دوام است و با انجام تمرینات پی در پی از بین نخواهد رفت. با توجه به این که ورزش های رزمی مانند بوکس با استفاده از دستکش قابل برگزاری است و ورزشکار باید در طول مبارزه از این دستکش ها استفاده کند، داخل دستکش بسیار نرم بوده تا مانع از خستگی ورزشکار شود.

علاوه بر این وجود منافذ در قسمت کف دست ها بر روی دستکش از عرق کردن دست های ورزش کار حین تمرین جلوگیری خواهد کرد. با استفاده از بند چسب داری که در قسمت مچ دست ها در دستکش وجود دارد می توان به راحتی دستکش را ثابت کرد تا مانع از تکان خوردن آن در طول تمرینات یا مبارزه شود. وزن این دستکش بوکس 10 اونس می باشد و گزینه مناسبی برای انجام مبارزه خواهد بود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()