09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11110

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 11110

Reebok RSCB-11110PL Boxing Gloves 10 oz

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 11110 در ورزش های رزمی استفاده می شود و از تجهیزات مورد نیاز در ورزش بوکس می باشد. این دستکش دارای منافذ ریزی در قسمت کف دست است که باعث جلوگیری از عرق کردن دست ها حین تمرین می شود. این دستکش مخصوص بوکس دارای ضربه گیر بالشتکی است که مانع از آسیب به دست ها و انگشتان در هنگام وارد آمدن ضربات حجومی خواهد شد. در قسمت مچ دست ها نیز بندی چسبی وجود دارد که با استفاده از آن دستکش کاملا در دستان ورزشکار ثابت شده و در حین تمرین تکان نخواهد خورد. جنس دستکش بسیار بادوام بوده و می توان در انجام تمرینات روزانه مشت زنی و نیز مبارزه از آن استفاده نمود.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

دستکش بوکس 10 اونس ریباک RSCB 11110 جنسی با دوام دارد که می توان آن را در تمرینات روزانه و مبارزه های پی در پی بدون مشکل استفاده نمود. به راحتی می توان دستکش را در دست کرده و از دست خارج کرد و در قسمت مچ دست با استفاده از بند مخصوصی که چسب دارد در دستان ورزشکار ثابت خواهد شد. ثابت شدن دستکش در دست های ورزشکار در طول تمرین باعث می شود تا انجام حرکت و تکنینک های مورد نیاز برای ورزشکار راحت شود.

ضربه گیر بالشتکی این دستکش مانع آسیب به دست ها و انگشتان و همچنین مچ دست ها در طول تمرین یا مبارزه خواهد شد. منافذ موجود در قسمت کف دست ها در این دستکش باعث می شود تا در حین تمرین دست عرق نکند و از سر خوردن دستکش در دست ها جلوگیری شود. وزن این دستکش سبک بوده که این گزینه باعث خواهد شد ورزشکار بهتر ضربات را وارد کند. جنس داخلی دستکش برای راحتی دست ها بسیار نرم بوده و سطح روی آن برای وارد آوردن ضربات حجومی سفت و محکم است. همچنین دستکش های بوکس ضدضربه هستند که به خوبی مانع آسیب رسیدن به پنجه های دست در هنگام وارد آوردن ضربان محکم خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()