09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10074

کش مقاومتی ریباک 10074

Reebok rstb-10074 Power Tube

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

کش مقاومتی ریباک 10074 مقاومت کمی از خود نشان می دهند و کمی بعد که عضلات شروع به منقبض شدن می کنند پاورتیوب منبسط شده و کم کم مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاوربندها جایگزین برای خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. با پاورتیوب های ریباک که دارای سطح مقاومت های متفاوتی هستند می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.
فعالیت تمام ماهیچه ها به طور یکنواخت خواهد بود و به همین دلیل است که می توانید با کمک این کش ها عضلات را به صورت همزمان تمرین دهید. در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید. دمبل های قدیمی جای خود را به کش های مقاومتی، پاورتیوپ ها و ... داده اند که این وسایل سبب می شوند بتوانید روی چند عضله همزمان تمرین انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید. کش مقاومتی سبک و قابل حمل می باشد و می توانید برای انجام هر ورزشی در هر محیطیاز آناستفاده کنید.طول اینکش مقاومتی 122 سانتی متر است که با هر قد و سایزی که باشید می توانید تمرینات ورزشی مناسبی به وسیله آن انجام دهید.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

کش مقاومتی ریباک 10074 کوچک، سبک و قابل حمل می باشد و می توانید برای انجام هر ورزشی در هر محیطی از آن استفاده کنید. طول این کش مقاومتی 122 سانتی متر است که با هر قد و سایزی که باشید می توانید تمرینات ورزشی مناسبی به وسیله آن انجام دهید. در ابتدای تمرین کش ها مقاومت کمی از خود نشان می دهند و کمی بعد که عضلات شروع به منقبض شدن می کنند پاورتیوب منبسط شده و کم کم مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد.

فعالیت تمام ماهیچه ها به طور یکنواخت خواهد بود و به همین دلیل است که می توانید با کمک این کش ها عضلات را به صورت همزمان تمرین دهید. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاور بندها جایگزین برای خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. با پاورتیوب های ریباک که دارای سطح مقاومت های متفاوتی هستند می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.

در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید. دمبل های قدیمی جای خود را به کش های مقاومتی، پاورتیوپ ها و ... داده اند که این وسایل سبب می شوند بتوانید روی چند عضله همزمان تمرین انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()