09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 40016

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

توپ پیلاتس BL ریباک 65 سانت 40016 برای تقویت عضلات و از بین بردن چربی های اضافی بدن مخصوصا شکم وسیله ورزشی فوق العاده ای است. این توپ پیلاتس ریباک دارای 65 سانتی متر قطر بوده و از پلاستیک فشرده با چگالی بالایی ساخته شده است. توپ پیلاتس ریباک در برابر حرارت، نور خورشید و وزن سنگین مقاوم بوده و می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را نیز تحمل کند. حرکات کششی و تعادلی همزمان با تقویت اندام ها و با کمک توپ های پیلاتس به راحتی انجام می شوند و میزان جریان گردش خون را در بدن زیاد می کنند.
افرادی که به دنبال کاهش وزن برای خود هستند استفاده از توپ پیلاتس با سایزی مناسب برای آنها بهترین انتخاب است و باعث تقویت ماهیچه ها و سبب کاهش چربی نیز می شود. با استفاده از توپ پیلاتس می توانید برای بدست آوردن تعادل خود تمرینات خوبی انجام دهید و چربی های اضافی را نیز آب کنید. توپ های پیلاتس بر روی عضلات نیز تاثیر می گذارند و به آنها فرم می دهند. با استفاده و بکارگیری این توپ ساده می توانید برای تمام بدن ورزش انجام داده و باعث تقویت آنها شوید. توپ پیلاتس جایگزین خوبی برای وزنه در تمرینات باشگاهی است و آسیبی به بدن نمی رساند. از توپ پیلاتس در هر مکانی که بخواهید می توانید استفاده کنید و با توجه به وزن سبکی که دارد قابل حمل است.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

توپ پیلاتس BL ریباک 65 سانت 40016 ؛ دارای 65 سانتی متر قطر بوده و از پلاستیک فشرده با چگالی بالایی ساخته شده است. تمرینات کششی و تعادلی همزمان با تقویت اندام ها با کمک توپ های پیلاتس به راحتی انجام می شوند و میزان جریان گردش خون را در بدن زیاد می کنند. استفاده از این توپ باعث شادابی و تحرک همراه با هیجان شما می شود و البته کالری سوزی شما نیز بیشتر از ورزش عادی معمولی خواهد بود. در برابر حرارت، نور خورشید و وزن سنگین مقاوم بوده و تا وزن 110 کیلوگرم را نیز تحمل می کند. این توپ پیلاتس ریباک در هر مکانی که بخواهید قابل استفاده است و با توجه به وزن سبکی که دارد قابل حمل نیز می باشد.

این توپ وزن زیادی ندارد و شما می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. با استفاده و بکارگیری این توپ ساده می توانید تقریبا اکثر نقاط بدن خود را نرمش دهید و باعث تقویت آنها شوید. توپ پیلاتس برای افرادی که به دنبال کاهش وزن برای خود هستند گزینه مناسبی است و باعث تقویت ماهیچه ها و سبب کاهش چربی نیز می شود و در نتیجه سبب رسیدن به لاغری و تناسب اندام خواهد شد.

با استفاده از توپ پیلاتس می توانید برای بدست آوردن تعادل خود تمرین انجام دهید و چربی های بدن را نیز آب کنید. توپ های پیلاتس بر روی عضلات نیز تاثیر می گذارند و به آنها فرم می دهند. توپ پیلاتس جایگزین خوبی برای وزنه در تمرینات باشگاهی است و آسیبی به بدن نمی رساند. در قسمت کف توپ های ریباک پلاستیک فشرده تری تعبیه شده است که سبب می شوند تا توپ در زمان استفاده کمتر بچرخد و شما را کلافه نکند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()