09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 16015

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

توپ پیلاتس ریباک 55 سانت 16015 برای افرادی که به دنبال کاهش وزن برای خود هستند گزینه مناسبی است و باعث تقویت ماهیچه ها و سبب کاهش چربی نیز می شود. با استفاده از توپ پیلاتس می توانید برای بدست آوردن تعادل خود تمرین انجام دهید و چربی ها را نیز آب کنید. توپ های پیلاتس بر روی عضلات نیز تاثیر می گذارند و به آنها فرم می دهند. این توپ پیلاتس ریباک دارای 55 سانتی متر قطر بوده و از پلاستیک فشرده با چگالی بالایی ساخته شده است. توپ پیلاتس ریباک در برابر حرارت، نور خورشید و وزن سنگین مقاوم بوده و می تواند تا 110 کیلوگرم را نیز تحمل کند.
حرکات کششی و تعادلی همزمان با تقویت اندام ها و با کمک توپ های پیلاتس به راحتی انجام می شوند و میزان جریان گردش خون را در بدن زیاد می کنند. استفاده از این توپ باعث شادابی و تحرک همراه با هیجان شما می شود و البته کالری سوزی شما نیز بیشتر از ورزش عادی و معمولی خواهد بود. از توپ پیلاتس در هر مکانی که بخواهید می توانید استفاده کنید و با توجه به وزن سبکی که دارد قابل حمل است. این توپ کاملا سبک بوده و وزنی ندارد و به راحتی میتوان آن را حمل و از آن استفاده کرد. با استفاده و بکارگیری این توپ ساده می توانید تقریبا اکثر نقاط بدن خود را نرمش دهید و باعث تقویت آنها شوید. توپ پیلاتس جایگزین خوبی برای وزنه در تمرینات باشگاهی است و آسیبی به بدن نمی رساند.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

توپ پیلاتس ریباک 55 سانت 16015 در برابر حرارت، نور خورشید و وزن سنگین مقاوم بوده و تا 110 کیلوگرم را نیز تحمل می کند. این توپ پیلاتس ریباک دارای 55 سانتی متر قطر بوده و از پلاستیک فشرده با چگالی بالایی ساخته شده است. تمرینات کششی و تعادلی همزمان با تقویت اندام ها با کمک توپ های پیلاتس به راحتی انجام می شوند و میزان جریان گردش خون را در بدن زیاد می کنند. استفاده از این توپ باعث شادابی و تحرک همراه با هیجان شما می شود و البته کالری سوزی شما نیز بیشتر از ورزش عای معمولی خواهد بود.

از توپ پیلاتس در هر مکانی که بخواهید می توانید استفاده کنید و با توجه به وزن سبکی که دارد قابل حمل است. این توپ کاملا سبک بوده و وزنی ندارد و به راحتی میتوان آن را حمل و از آن استفاده کرد. با استفاده و بکارگیری این توپ ساده می توانید تقریبا اکثر نقاط بدن خود را نرمش دهید و باعث تقویت آنها شوید. توپ پیلاتس برای افرادی که به دنبال کاهش وزن برای خود هستند گزینه مناسبی است و باعث تقویت ماهیچه ها و سبب کاهش چربی نیز می شود و در نتیجه سبب رسیدن به لاغری و تناسب اندام خواهد شد.

با استفاده از توپ پیلاتس می توانید برای بدست آوردن تعادل خود تمرین انجام دهید و چربی ها را نیز آب کنید. توپ های پیلاتس بر روی عضلات نیز تاثیر می گذارند و به آنها فرم می دهند. توپ پیلاتس جایگزین خوبی برای وزنه در تمرینات باشگاهی است و آسیبی به بدن نمی رساند. در قسمت کف توپ های ریباک پلاستیک فشرده تری تعبیه شده است که سبب می شوند تا توپ در زمان استفاده کمتر بچرخد و شما را کلافه نکند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()