09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 16017

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

توپ پیلاتس ریباک 75 سانت 16017؛ توپ پیلاتس را بهتر است با توجه به قد و وزنتان انتخاب کنید تا مدت زمانی برای شما قابل استفاده باشند و دچار مشکلی نشوید. جنس جیم بال های ریباک از پلاستیک فشرده با تراکم زیاد می باشد که می توانید به راحتی تمرینات سخت و شدیدی را با آنها اجرا کنید و لازم نیست نگران خراب شدن آنها باشید. پلاستیک فشرده با چگالی بالا در ساخت این توپ ها سبب می شود در برابر فرسودگی و ساییدگی بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان کمی با استفاده پاره یا سوراخ نشوند. جیم بال های ریباک برای جلوگیری از غلتیدن و تکان خوردن زیاد در زمان ورزش و راحت تر شدن انجام تمرینات سخت در قسمت کف دارای پلاستیک فشرده تری دارند که سبب می شوند تا توپ در زمان استفاده کمتر بچرخد و شما را کلافه نکند.
این توپ پیلاتس ریباک دارای 75 سانتی متر قطر می باشد و می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند. برای اینکه مطمئن شوید ارتفاع توپ انتخابی شما مناسب است، باید روی آن بنشینید طوری که پاهایتان روی زمین قرار داشته باشد و اگر زانوی شما 90 درجه بود مناسب است و در غیر این صورت باید سایز توپ را عوض کنید. با کمک جیم بال می توانید عضلات بیشتری را درگیر انجام دادن ورزش کرده و قادر باشید تعادل بدنتان را در تمام طول تمرینات حفظ کنید. توپ پیلاتس به شما کمک می کند تا بتوانید عضلات شکم را فرم داده و چربی های اضافی بدن را نیز آب کنید. توپ های جیم بال ریباک خاصیت ضد انفجاری نیز دارند و اگر در حین تمرین، جیم بال ها سوراخ شوند باد آنها به آرامی خالی خواهد شد و شما فرصت پایین آمدن از جیم بال را خواهید داشت.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

توپ پیلاتس ریباک 75 سانت 16017؛ به شما کمک می کند تا بتوانید عضلات زیادی را در بدن به صورت همزمان درگیر انجام دادن ورزش کنید. عضلات شکم با کمک پیلاتس خوش فرم تر شده و انعطاف پذیری بیشتری پیدا خواهند کرد. در زمان خرید توپ جیم بال ریباک به اندازه ای که انتخاب می کنید دقت کنید تا با انتخابی نادرست سبب زود خراب و کم باد شدن توپ نشوید. برای اینکه بتوانید تعادلتان را بر روی این توپ ها حفظ کنید به ناچار عضلات بیشتری را وادار به فعالیت می کنید و این موضوع به سوخت و ساز بدنتان کمک زیادی خواهد کرد.

قطر این توپ 75 سانتی متر است و می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند. جنس این توپ هاست پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی دارند و در برابر تحمل وزن بالا بسیار نمی ترکند و به همین دلیل هم افراد سنگین وزن به راحتی می توانند از این توپ استفاده کنند. از جیم بال ها می توان در هر نوع برنامه ورزشی با هدف تقویت قدرت و آمادگی بدن استفاده کرد.

به منظور جلوگیری از غلت زدن و افزایش پایداری در طول تمرینات سخت، در طراحی جیم بال های ریباک در قسمت کف آن از پلاستیک فشرده تری استفاده شده است. برای اینکه تشخیص درستی در زمان خرید توپ داشته باشید بهتر است بر روی توپ نشسته و اگر پاهای شما روی زمین به صورت صاف قرار گرفت و زانوهای شما با توپ ریباک زاویه ای 90 درجه داشت، این توپ مناسب شما خواهد بود در غیر این صورت باید به دنبال سایز دیگری باشید. پلاستیک فشرده با تراکم بالا جنس توپ های پیلاتس است که در برابر تمرینات سخت و شدید ممکن می سازد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()