09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10100

دستکش بوکس 14 اونس ریباک RSCB 10100

Reebok RSCB-10100RDBK Combat Training

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

دستکش بوکس 14 اونس ریباک RSCB 10100 دارای بند چسبی در قسمت مچ دست است که با استفاده از آن می توان دستکش را در دست ها ثابت کرده و مانع از تکان خوردن آن حین تمرین شد که همین امر از خستگی ورزشکار جلوگیری خواهد کرد. برای محافظت از دست ها و نیز جلوگیری از آسیب رسیدن به انگشتان، دستکش ضربه گیر بوده که از چندین لایه تشکیل شده و سطح بیرنی آن کاملا سفت و محکم است. در قمست کف دست ها برای جلوگیری از تعریق دائم دست حین مبارزه یا تمرین منافذی وجود دارد که باعث عبور هوا و تنفس پوست دست می شود. وزن این دستکش 14 اونس بوده و جنس آن چرمی و بسیار با دوام است که با انجام تمرینات پی در پی نیز سالم خواهد ماند.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

دستکش بوکس 14 اونس ریباک RSCB 10100 یکی از اصلی ترین تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران بوکس است که در صورت نبود آن نمی توان تمرین یا مبارزه را انجام داد. این دستکش ها از چندین لایه متعدد تشکیل شده اند که ضد ضربه بوده و باعث می شود با اصابت ضربات حجومی، در طول تمرین آسیبی به دست ها و انگشتان وارد نیاید. سطح بیرونی دستکش از جنس چرم مرغوب است که با انجام تمرینات پیاپی همچنان مقاوم خواهد بود.

ورزشکار با استفاده از این دستکش چرمی می تواند به انجام روزانه تمرینات و مبارزه بپردازد. برای جلوگیری از تکان خوردن دستکش هنگام بوکس یا تمرین می توان آن را در دست ها با استفاده از بند چسبی که در قسمت مچ دست وجود دارد محکم کرد تا مانع از حرکت دستکش در دست ها شود. همچنین با وجود منافذ در قسمت کف دست ها در این دستکش، پوست دست تنفس خواهد کرد که این امر مانع از عرق کردن دست ها در طول تمرین خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()