09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11116

دستکش بوکس 16 اونس ریباک RSCB 11116

Reebok RSCB-11116GR Boxing Gloves 16 oz

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

دستکش بوکس 16 اونس ریباک RSCB 11116 یکی از اصلی ترین ملزومات ورزش بوکس می باشد که از آسیب به دست ها و انگشتان در حین تمرین جلوگیری می نماید. برای ثابت شدن دستکش ها و تکان نخوردن آن ها حین تمرین، در قسمت مچ دستها بندی چسب دار وجود دارد که با استفاده از آن می توان دستکش را در دست ها ثابت و محکم کرد. این دستکش ها ضد ضربه بوده و در اثر اصابت ضربات حجومی و محکم مانع آسیب به پنجه ها انگشتان خواهند شد. جنس دستکش بسیار بادوام بوده و می توان در انجام تمرینات روزانه مشت زنی و نیز مبارزه از آن استفاده نمود. علاوه بر این در قسمت کف دست ها منافذ کوچکی وجود دارد که از در حین تمرین یا مبارزه از عرق کردن دست ها جلوگیری کرده و باعث تنفس دست می شود.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

دستکش بوکس 16 اونس ریباک RSCB 11116 یکی از تجهیزات ایمنی می باشد که در رشته های رینگی مانند بوکس استفاده می شود. دستکش های بوکس بسته به رشته مورد استفاده کمی تفاوت ظاهری با هم دارند. ثابت شدن دستکش در دست های ورزشکار در طول تمرین باعث می شود تا انجام حرکت و تکنینک های مورد نیاز برای ورزشکار راحت شود، از این جهت در قسمت مچ دست ها بند های چسب داری وجود دارد که با محکم کردن آن از تکان خوردن یا حرکت دستکش جلوگیری شده و در دست ها ثابت می شود.

منافذ موجود در کف دست ها بر روی دستکش باعث می شود تا دست های ورزشکار در طول تمرین عرق نکند. دستکش های بوکس ضدضربه هستند که به خوبی مانع آسیب رسیدن به پنجه های دست در هنگام وارد آوردن ضربانت محکم خواهد شد. جنس داخلی دستکش برای راحتی دست ها بسیار نرم بوده و سطح روی آن برای وارد آوردن ضربات حجومی سفت و محکم است. ضربه گیر بالشتکی این دستکش مانع آسیب به دست ها و انگشتان و همچنین مچ دست ها در طول تمرین یا مبارزه خواهد شد. با توجه به جنس دستکش می توان بدون هیچ مشکلی مدت ها در انجام تمرینات یا مبارزات از آن ها استفاده نمود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()