09377000080
سبد خرید 0
دوچرخه ثابت >>
کد کالا : 18170
قیمت : 19,400,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 19,400,000   (تومان)
˄˅

                                                                                                            

بررسی تخصصی و اجمالی

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 83500 نمونه‌ای از یک دوچرخه ایستاده است. مدلی با طراحی جذاب، تحمل وزن ایدئال و قابلیت‌هایی که از هر دوچرخه ثابتی انتظار می‌رود. این دوچرخه ثابت تایتان فیتنس نیز عملکردی مگنتی دارد و تنظیم مقاومت یا سختی رکاب زدن در آن به صورت دستی انجام می‌گیرد. عموما تمامی انواع مگنتی دوچرخه‌های ثابت از 8 درجه یا حالت تنظیم شدنی برخوردارند و این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یک فلایویل یا چرخ لنگر 4 کیلوگرمی در دل دوچرخه 83500 می‌گردد و سبب می‌شود رکاب زدن با این دستگاه هوازی نرم و رضایت‌بخش باشد. به هر طریق و با هر شدتی که رکاب بزنید، نحوه فعالیت شما روی نمایشگر LCD دستگاه رصد می‌شود. مسافت طی شده، سرعت، کالری سوزانده شده و تعداد ضربان قلبت شما، داده‌هایی است که روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. چنین اطلاعاتی حتما به درد شما خواهد خورد. 

داشتن صندلی تنظیم‌پذیر در هر یک از انواع دوچرخه ثابت یک مزیت به شمار می‌آید. این مدل از دوچرخه ثابت تایتان فیتنس نیز از این مزیت بهره‌مند است. صندلی نرم و راحت 83500 را می‌توان در دو جهت افقی و عمودی تنظیم کرد. رکاب‌های بنددار این مدل اجازه رکاب زدن سرعتی را نیز به شما می‌دهد. چرخ، حسگر ضربان قلب، شیار قرار دادن گوشی روی نمایشگر و نیم رخی چشم‌نواز از دیگر مواردی است که باید درباره دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 83500 به آنها اشاره کرد.

زین این مدل به صورت عمودی و افقی تنظیم می‌شود و علاوه بر امکان تنظیم ارتفاع، کمک می‌کند تا دستگاه با بدن ورزشکار هماهنگ شود و فرد در بهترین شرایط ممکن به تمرین بپردازد. ابعاد این دستگاه 104×54×141 سانتیمتر است، وزنی معادل 30 کیلوگرم دارد و افرادی با وزن 120 کیلوگرم و کمتر به راحتی می‌توانند با آن تمرین کنند. این دوچرخه ثابت خانگی دارای یک سال گارانتی است و ارسال و نصب آن برای مشتریان تهرانی رایگان است.

مزایا

مثبت مگنتی
مثبت دارای نمایشگر LCD
مثبت نمایش سرعت، کالری، مسافت و ضربان قلب
مثبت امکان تنظیم صندلی در دو حالت افقی و عمودی
مثبت امکان تنظیم مقاومت
مثبت صندلی راحت
مثبت کیفیت ساخت مثال‌زدنی

مشخصات فنی

مشخصات کلی
ابعاد دستگاه
104x54x141 سانتی‌متر
وزن دستگاه
30 کیلوگرم
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن فلایول
4 کیلوگرم
عملکرد
مگنتی
سیستم انتقال حرکت
تسمه
نوع دوچرخه
ایستاده
تنظیم ارتفاع
دارد
چرخ برای حمل آسان
yes
تنظیم عمودی زین
yes
تنظیم افقی زین
yes
قابلیت تنظیم دسته
yes
اطلاعات نمایشگر
سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب
نوع نمایشگر
LCD
قابلیت اتصال به بلوتوث
yes
برنامه Body Fat
yes
درجات تنظیم مقاومت سرعت
دارد
سازنده
برند
تایتان فیتنس
کشور سازنده
چین
ضمانت ( گارانتی)
1 سال
نصب رایگان
yes
ارسال رایگان
yes

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()