09377000080
سبد خرید 0
دوچرخه ثابت >>
کد کالا : 18160
قیمت : 22,650,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 22,650,000   (تومان)
˄˅

                                                                                                            

بررسی تخصصی و اجمالی

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 89503 بیش و کم به برادرزاده‌اش 95053 شباهت دارد. نه از نظر ظاهر، بلکه از حیث توانایی‌ها و قابلیت‌ها. این دوچرخه ثابت نیز مبله است و طبیعتا برای کسانی طراحی شده است که با دوچرخه‌های ثابت ایستاده به هر شکلی مشکل دارند. ارزان‌تر بودن این مدل در قیاس با برادرزاده‌اش نیز مزیتی انکارناپذیر است تا احتمالا خریداران خانگی بیشتری را جذب کند.

این مدل از دوچرخه ثابت مبله تایتان فیتنس عملکردی مگنتی دارد. گواه مگنتی بودن آن روی ستون دوچرخه و زیر نمایشگر تعبیه شده است: پیچی مدرج که به واسطه چرخاندن، مقاومت یا سختی پدال زدن را بر شما دشوار یا آسان خواهد کرد. اگر مقاومت را افزایش دهید، مگنت‌های دور دیسک افزایش می‌یابند، و اگر از مقاومت بکاهید، مگنت‌ها رها می‌ شوند و رکاب زدن آسان می‌‌شود.

طراحی دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 89503 ساده و مختصر است. رگه‌های رنگ قرمز در بدنه، تونالیته رنگ دستگاه را مشخص کرده است. وجود نمایشگری در پیشانی، از نوع LCD امکان نمایش داده‌هایی را که در تمام دستگاه‌‎های هوازی عمومیت دارد، میسر می‌کند. سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب. شاید برایتان سوال شود که دوچرخه ثابت تایتان فیتنس ضربان قلب را چگونه محاسبه می‌کند؟ پاسخ در حسگرهای ضربان قلبی نهفته است که روی دسته‌های کناری دستگاه تعبیه شده‌اند. اگر چند ثانیه دست‌ها را روی این حسگرها نگه دارید، تعداد ضربان قلب شما روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید.

داشتن فلایویل 4 کیلوگرمی، به همراه نیروی انتقال تسمه‌ای، کمک می‌کند تا رکاب زدن با 89503 نرم‌تر و رضایت‌بخش‌تر باشد. برخورداری از صندلی تنظیم‌پذیر در جهت افقی، رکاب‌های بنددار، چرخ و کیفیت ساخت ایدئال را می‌توان از دیگر نکاتی ذکر کرده که باید درباره این دوچرخه ثابت خانگی در نظر گرفت. تایتان فیتنس یک برند چینی است که محصولات خود را با یک سال گارانتی عرضه می‌کند. ارسال این محصول برای تهران به صورت رایگان انجام می‌شود.

مزایا

مثبت مگنتی
مثبت فلایویل 4 کیلوگرمی
مثبت امکان تنظیم مقاومت
مثبت نمایشگر LCD
مثبت نمایش سرعت، ضربان قلب، مسافت، مصرف کالری و ضربان قلب
مثبت حسگر ضربان قلب
مثبت چرخ‌دار
مثبت صندلی چرمی و راحت
مثبت رکاب‌های بنددار

مشخصات فنی

مشخصات کلی
ابعاد دستگاه
157x72x116 سانتی‌متر
وزن دستگاه
39 کیلوگرم
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن فلایول
4 کیلوگرم
عملکرد
مگنتی
سیستم انتقال حرکت
تسمه
نوع دوچرخه
مبله
تنظیم ارتفاع
ندارد
چرخ برای حمل آسان
yes
تنظیم عمودی زین
yes
تنظیم افقی زین
yes
اطلاعات نمایشگر
سرعت، ضربان قلب، مسافت، مصرف کالری و ضربان قلب
نوع نمایشگر
LCD
قابلیت اتصال به بلوتوث
yes
برنامه Body Fat
yes
درجات تنظیم مقاومت سرعت
دارد
سازنده
برند
تایتان فیتنس
کشور سازنده
چین
ضمانت ( گارانتی)
1 سال
نصب رایگان
yes
ارسال رایگان
yes

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()