09377000080
سبد خرید 0
دوچرخه ثابت >>
کد کالا : 18150
قیمت : 30,700,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 30,700,000   (تومان)
˄˅

                                                                                                            

بررسی تخصصی و اجمالی

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053 یکی از انواع مبله دوچرخه‌های ثابت است. دوچرخه‌ای با قابلیت‎‌های مرسوم دوچرخه‌های ثابت و کیفیت ساخت مثال‌زدنی. این دوچرخه ثابت خانگی از عملکرد مگنتی برخوردار است که به معنی تغییر یا تنظیم دلخواه مقاومت یا سختی پدال‌ها از پیچ تنظیم روی ستون جلویی دستگاه است. آری! تنظیم مقاومت در این دوچرخه ثابت مبله دستی است. از نظر ظاهری 95053 شباهت بسیاری به یکی از مدل‌های دوچرخه ثابت نشسته پرومکس دارد. در هر حال، از نظر ظاهری دستگاه خوش بر و رویی است و قادر به جذب کردن نظر خریدار است. حتما نظر شما هم همین است. تحمل وزن 120 کیلویی این محصول کمک می‌کند تا همه اعضای خانواده بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بهره بردن از نمایشگری از نوع LCD می‌تواند اطلاعات مرسوم دستگاه‌های هوازی را روی نمایشگر دوچرخه ثابت تایتان فیتنس نیز به نمایش درآورد. سرعت، مسافت طی شده، میزان کالری مصرف شده و داده‌هایی از این قبیل، چیزهایی‌اند که روی نمایشگر نشان داده می‌شود. در عین حال با داشتن حسگرهای ضربان قلب روی دسته‌های کناری، تعداد ضربان قلبتان نیز سنجش‌پذیر خواهد بود. کافی است چند ثانیه دستهایتان را روی حسگرها نگه دارید.

علاوه بر اینها داشتن صندلی طبی به خودی خود می‌تواند در حکم مزیتی بزرگ معرفی شود. داشتن پشتی توری یا زنبوری دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053 از تعریق بیش از اندازه پشت جلوگیری می‌کند. فلایویل (چرخ لنگر) 6 کیلویی، چرخ، رکاب‌های بنددار، صندلی تنظیم پذیر در جهت افقی از دیگر مواردی است که می‌توان درباره این مدل از دوچرخه ثابت تایتان فیتنس از آنها یاد کرد.

این دوچرخه ثابت مبله را از فروشگاه هایپرجیم به هر شکلی که دلخواه شماست سفارش دهید. تلفنی، آنلاین و حضوری. مشتریان تهرانی می‌توانند خرید حضوری در فروشگاه یا حتی پرداخت در محل را نیز جزو انتخاب‌های خود ببنند. در عین حال، ارسال و نصب این دستگاه برای تهرانی‌ها رایگان خواهد بود.

مزایا

مثبت مگنتی
مثبت فلایویل 6 کیلوگرمی
مثبت دارای نمایشگر و امکان نمایش داده‌های مرسوم
مثبت تنظیم افقی صندلی
مثبت مجهز به صندلی طبی
مثبت چرخ‌دار
مثبت حسگر ضربان قلب

مشخصات فنی

مشخصات کلی
ابعاد دستگاه
183x73x123 سانتی‌متر
وزن دستگاه
51.7 کیلوگرم
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن فلایول
6 کیلوگرم
عملکرد
مگنتی
نوع دوچرخه
مبله
تنظیم ارتفاع
ندارد
چرخ برای حمل آسان
yes
تنظیم عمودی زین
yes
تنظیم افقی زین
yes
اطلاعات نمایشگر
سرعت، ضربان قلب، مسافت، مصرف کالری
نوع نمایشگر
LCD
قابلیت اتصال به بلوتوث
yes
برنامه Body Fat
yes
درجات تنظیم مقاومت سرعت
دارد
سازنده
برند
تایتان فیتنس
کشور سازنده
چین
ضمانت ( گارانتی)
1 سال
نصب رایگان
yes
ارسال رایگان
yes

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()