09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> دستگاه بدنسازی >>
کد کالا : 100902

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

صفحه هالتر 2 و نیم کیلویی ریباک 2 10090 دارای روکش پلی اورتان است که به دستگاه ظاهر حرفه ای می دهد. تمام این ابزار دارای قابلیت های چند گانه می باشند و می توانند برای تمرین های فردی و گروهی بسیار مفید باشند. از ویژگی های این رپ ست ها این است که ورزشکار می تواند تمرینات قدرتی زیاد و متنوعی را به وسیله آنها انجام دهد. در استفاده از این ست ها گروه عضلاتی که در یک دامنه حرکت انجام می دهند، بسیار زیاد بوده و در این رپ ست ها وزنه ها به راحتی تعویض می شوند و حرکاتی که میتوان به وسیله آنها انجام داد، نامحدود است.
در انجام دادن تمریناتی مانند اسکات و دد لیفت که با اضافه کردن وزنه، پیشرفت در آنها سریعتر است، استفاده از رپ ست ایده آل بوده و ورزش کردن را آسان تر می کند. این ست دارای صفحه هایی با وزن های 1.25 کیلوگرمی تا 10 کیلوگرمی با جنس پلاستیک می باشد و برای افرادی که به دنبال تقویت و افزایش قدرت بدنی و آمادگی جسمانی خود هستند، یکی از اساسی ترین ابزار فیتنس به شمار می آید. وزن هر صفحه در این ست 2.5 کیلوگرم است و در انجام دادن تمرینات قدرتی، هالترهای استاندارد یا Rep- set معمولا شامل یک میله، وزنه ها و حلقه های مهار می باشند که دارای اهمیت زیادی هستند. طراحی ساده این هالتر سبب می شود تا بتوانید در حین تمرین آن را به راحتی تعویض کنید و تمرینات را به راحتی ادامه دهید.

بررسی تخصصی و اجمالی

صفحه هالتر 2 و نیم کیلویی ریباک 2 10090 با طرح ساده آن امکان تعویض آسان و سریع را در حین انجام تمرین به کاربر خود می دهد و دارای روکش پلی اورتان است که به دستگاه ظاهر حرفه ای داده است. در انجام دادن تمریناتی مانند: اسکات و دد لیفت که با اضافه کردن وزنه، پیشرفت در آنها سریعتر است، استفاده از رپ ست ایده آل بوده و ورزش کردن را آسان تر می کند. این ست دارای صفحه هایی با وزن های 1.25 کیلوگرمی تا 10 کیلوگرمی با جنس پلاستیک می باشد و برای افرادی که به دنبال تقویت و افزایش قدرت بدنی و آمادگی جسمانی خود هستند، یکی از اساسی ترین ابزار فیتنس به شمار می آید. وزن هر صفحه مورد نظر ریباک 2.5 کیلوگرم است.

در انجام دادن تمرینات قدرتی، هالترهای استاندارد یا Rep- set معمولا شامل یک میله، وزنه ها و حلقه های مهار می باشند که دارای اهمیت زیادی هستند. تمام این ابزار دارای قابلیت های چند گانه می باشند و می توانند برای تمرین های فردی و گروهی بسیار مفید باشند. از ویژگی های این رپ ست ها این است که ورزشکار می تواند تمرینات قدرتی زیاد و متنوعی را به وسیله آنها انجام دهد. در استفاده از این ست ها گروه عضلاتی که در یک دامنه حرکت انجام می دهند، بسیار زیاد بوده و در این رپ ست ها وزنه ها به راحتی تعویض می شوند و حرکاتی که میتوان به وسیله آنها انجام داد، نامحدود است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()