09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11200

میت ضربه ریباک RSCB 11200

Reebok RSCB-11200 Combat Strike Pad

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

میت ضربه ریباک RSCB 11200 دارای ابعاد 71*38*13 سانتی متر، بندهای محکم و مقاومی که دارد به راحتی قابل کنترل می باشد. میت ریباک از فوم متراکم که در برابر ضربات بالا و سخت مقاوم می باشد، ساخته شده است. این وسیله برای محافظت در برابر تمرینات رزمی و مشت زنی می باشد و روکشی از جنس چرم مصنوعی دارد. این چرم مصنوعی دارای کیفیت بسیار خوبی است و در برابر ضربات استحکام و دوام بسیار زیادی دارد. وجود این وسیله ورزشی برای انجام دادن تمرینات رزمی و مبارزه ای لازم و ضروری است.
میت ریباک را برای تمرین مشت، لگد و ضربات زانو و آرنج استفاده می کنند و با فوم مقاومی که دارد می تواند از ورزشکار به خوبی محافظت کند. این میت انحنا دار است که برای بهبود و افزایش تکنیک های پا و قوس های بالا تنه فضای مناسبی را ایجاد می کند. قوس میت ریباک این امکان را به شما می دهد که در زوایای مختلف بتوانید تمرینات خوبی را انجام دهید. این محافظ تک سایز سبک بوده و در عین حال می تواند ضربه گیری بسیار بالایی داشته باشد.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

میت ضربه ریباک RSCB 11200 از فوم متراکم که در برابر ضربات سنگین و سخت مقاوم می باشد، ساخته شده است. وجود این وسیله ورزشی برای انجام دادن تمرینات رزمی و مبارزه ای لازم و ضروری است. میت ریباک را می توانید برای تمرین مشت، لگد و ضربات زانو و آرنج استفاده کنید و با فوم مقاومی که دارد از شما به خوبی محافظت خواهد کرد. این میت انحنا دار است که برای بهبود و افزایش تکنیک های پا و قوس های بالا تنه ایده آل فضای مناسبی را ایجاد می کند.

قوس میت ریباک این امکان را به شما می دهد که در زوایای مختلف بتوانید تمرینات خوبی را انجام دهید. این محافظ تک سایز سبک بوده و می تواند ضربه گیری بسیار بالایی داشته باشد. میت ریباک دارای ابعاد 71*38*13 سانتی متر، بندهای محکم و مقاومی است که به راحتی قابل کنترل می باشد. این وسیله برای محافظت در برابر تمرینات رزمی و مشت زنی می باشد و روکشی از جنس چرم مصنوعی دارد. این چرم مصنوعی دارای کیفیت بسیار خوبی است و در برابر ضربات استحکام و دوام می آورد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()