09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11270

میت ضربه ریباک RSCB 11270

Reebok RSCB-11270 Combat Speed Bag

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

میت ضربه ریباک RSCB 11270 بندهای محکم و مقاوم که به راحتی قابل کنترل بوده و شکل این میت به شکل اشک است و سایز مناسبی برای انجام تمرینات رزمی و قدرتی دارد. قوس میت ریباک این امکان را به شما می دهد که در زوایای مختلف بتوانید تمرینات خوبی را انجام دهید. این محافظ تک سایز سبک بوده و در عین حال می تواند ضربه گیری بسیار بالایی داشته باشد. میت ریباک دارای ابعاد 71*38*13 سانتی متر، بندهای محکم و مقاومی که دارد به راحتی قابل کنترل می باشد.
این وسیله برای محافظت در برابر تمرینات رزمی و مشت زنی می باشد و روکشی از جنس چرم مصنوعی دارد. این چرم مصنوعی دارای کیفیت بسیار خوبی است و در برابر ضربات استحکام و دوام بسیار زیادی دارد. از فوم متراکم که در برابر ضربات بالا و سخت مقاوم است ساخته شده است. وجود این وسیله ورزشی برای انجام دادن تمرینات رزمی و مبارزه ای لازم و ضروری است. میت ریباک را برای تمرین مشت، لگد و ضربات زانو و آرنج استفاده می کنند و با فوم مقاومی که دارد می تواند از ورزشکار به خوبی محافظت کند. این میت انحنا دار است که برای بهبود و افزایش تکنیک های پا و قوس های بالا تنه ایده آل فضای مناسبی را ایجاد می کند.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

میت ضربه ریباک RSCB 11270 برای محافظت در برابر تمرینات رزمی و مشت زنی مناسب است و روکشی از جنس چرم مصنوعی دارد. بندهای محکم و مقاوم دارد که به راحتی قابل کنترل است. شکل این میت به شکل اشک است و سایز مناسبی برای انجام تمرینات رزمی و قدرتی دارد. قوس میت ریباک این امکان را به شما می دهد که در زوایای مختلف بتوانید تمرینات خوبی را انجام دهید. این محافظ تک سایز سبک بوده و در عین حال می تواند ضربه گیری بسیار بالایی داشته باشد. میت ریباک دارای ابعاد 71*38*13 سانتی متر، بندهای محکم و مقاومی که دارد به راحتی قابل کنترل می باشد.

چرم مصنوعی این میت دارای کیفیت بسیار خوبی است و در برابر ضربات استحکام و دوام بسیار زیادی دارد. از فوم متراکم که در برابر ضربات بالا و سخت مقاوم است ساخته شده است. وجود این وسیله ورزشی برای انجام دادن تمرینات رزمی و مبارزه ای لازم و ضروری است. میت ریباک را برای تمرین مشت، لگد و ضربات زانو و آرنج استفاده می کنند و با فوم مقاومی که دارد می تواند از ورزشکار به خوبی محافظت کند. این میت انحنا دار است که برای بهبود و افزایش تکنیک های پا و قوس های بالا تنه ایده آل فضای مناسبی را ایجاد می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()