09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10071

کش مقاومتی ریباک 10071

Reebok 10071 Resistance Tube

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

کش مقاومتی ریباک 10071 ایده آل برای استفاده در هر محیطی می باشد و می توانید با توجه به اینکه سبک و کم حجم می باشد در مسافرت ها و خارج از خانه از آن استفاده کنید. دمبل های قدیمی جای خود را به کش های مقاومتی، پاورتیوپ ها و... داده اند که این وسایل سبب می شوند بتوانید به طور همزمان بر روی چند عضله تمرین انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید.
پاورتیوب های ریباک دارای 122 سانتی متر طول می باشند که با روکش بیرونی خود باعث محافظت بیشتر از شما می شود حجم کم کش های مقاومتی سبب می شود شما بتوانید به راحتی آن را حمل کرده و در هر مکانی به دلخواه استفاده کنید. در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاور بندها جایگزین برای خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. با پاورتیوب های ریباک که دارای سطح مقاومت های متفاوتی هستند می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

کش مقاومتی ریباک 10071 روکش محافظی دارد که از شما در برابر حوادث محافظت می کند. این وسیله بسیار سبک و کم حجم می باشد و در مسافرت ها و خارج از خانه میتوانید از آن استفاده کنید. پاورتیوب های ریباک دارای 122 سانتی متر طول می باشند و حجم کم کش های مقاومتی سبب می شود شما بتوانید به راحتی آن را حمل کرده و در هر مکانی به دلخواه استفاده کنید. در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید.

دمبل های قدیمی جای خود را به کش های مقاومتی، پاورتیوپ ها و ... داده اند که این وسایل سبب می شوند بتوانید روی چند عضله همزمان تمرین انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاور بندها جایگزین برای خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. با پاورتیوب های ریباک که دارای سطح مقاومت های متفاوتی هستند می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()