09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 16074

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

کش مقاومتی ریباک 16074  گزینه ایده آل برای تمرینات مقاومتی بالا تنه و پایین تنه بوده و به شکل دادن عضلات کمک خواهد کرد. طول این کش مقاومتی 156 سانتی متر بوده و از دسته های نرم برخوردار است که از فشار به دست ها در طول تمرین جلوگیری می کند. این کش ها بر خلاف سایر وسایل بدنسازی مانند: دمبل و هالتر بسیار کم حجم هستند و به راحتی قابل جا به جایی می باشند و می توان آنها را در هر شرایطی استفاده کرد. از مزایای تمرین با کش های مقاومتی که باعث تاثیر گذاری بیشتر ورزش بر انعطاف پذیری خواهد شد، تکیه بر وزن بدن برای اجرای تمرین است به طوری که با ساده ترین حرکات فشار زیادی بر عضلات وارد می شود.

بررسی تخصصی و اجمالی

کش مقاومتی ریباک 16074؛ بسیار مناسب در جهت اجرای انواع تمرینات کاردیو، قدرتی، تونینگ و اصلاحی بوده و دارای دستگیره برای نگه داشتن آسان است و طول آن 156 سانتی متر است. در تمرین با استفاده از این کش های مقاومتی، میزان سختی و قابلیت کش آمدن کش های قدرتی، تعیین کننده میزان سختی و سادگی تمرینات خواهد بود.

این کش ها بر خلاف سایر وسایل بدنسازی مانند: دمبل و هالتر بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستند و می توان آنها را در هر شرایطی استفاده کرد. همچنین به دلیل آنکه در اجرای این تمرینات تکیه بر وزن بدن بوده، این کش های مقاومتی دارای انعطاف پذیری بالایی در زمان اجرا هستند و به طوری که می توان ساده ترین حرکات را به گونه ای انجام داد که بیشترین فشار را بر روی عضلات بیاورند. این کش مقاومتی ریباک با دسته های نرم و راحت گزینه ایده آل برای تمرینات مقاومتی بالا تنه و پایین تنه بوده و به شکل دادن عضلات کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()