09377000080
سبد خرید 0
کتونی ورزشی >>
کد کالا : 54151

کفش راحتی زنانه اسکچرز 54151

Skechers Go Walk 4 54151 Shoes

انتخاب رنگ :
انتخاب سایز :
قیمت : 915,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 915,000   (تومان)
˄˅

                                                                                                            

کتونی اسکیچرز زنانه Go Walk 4 طراحی اسپرت دارد و شما می توانید به راحتی این کفش اسکیچرز را با انواع پوشاک ورزشی ست کنید. این کفش اسکیچرز انعطاف پذیری بالایی دارد و هنگام قدم برداشتن به آسانی خم می شود ؛ علاوه براین انعطاف پذیری این کفش اسکیچرز از خستگی زودرس و نیز آسیب به تاندون ها و عضلات ساق پا هنگام استفاده از این کتونی پیاده روی جلوگیری خواهد کرد. این کتونی اسکیچرز بسیار راحت بوده که می توانید با استفاده از این کتونی اسکیچرز به پیاده روی طولانی مدت یا تمرینات ورزشی روزمره بپردازید. یکی از ویژگی های این کتونی اسکچرز که بسیار مهم است ، وزن سبک این کفش اسکیچرز می باشد که مانع هدر رفتن انرژی شما هنگام پیاده روی یا اجرای تمرینات ورزشی روزانه با استفاده از این کتانی اسکیچرز می شود. کتونی اسکیچرز زنانه Go Walk 4 کفه داخلی نرمی دارد که به خوبی انحنا یا قوس پا را پر می کند و همین امر از فشار به کف پا و ایجاد کمر درد هنگام استفاده از این کتونی اسکیچرز جلوگیری خواهد کرد. جنس داخلی این کتونی اسکیچرز بسیار نرم است که حس راحتی را به شما القا خواهد کرد ، به همین علت می توانید بدون احساس خستگی ، ساعت های طولانی با استفاده از این کتونی اسکیچرز به پیاده روی یا ورزش بپردازید. این کتونی اسکیچرز انتخاب مناسب برای بانوان خوش سلیقه بوده که نه تنها به ظاهر اهمیت می دهند ، بلکه راحتی کفش پیاده روی را نیز در نظر می گیرند. لژ زیرین این کتونی اسکیچرز مانند ضربه گیر عمل کرده و از فشار های مضاعف به زانوها و ستون فقرات جلوگیری می نماید ، از این رو می توانید با استفاده از این کفش اسکیچرز حتی در رفت و آمدهای روزمره نیز استفاده کنید. 

بررسی تخصصی و اجمالی

کتونی اسکیچرز زنانه Go Walk 4 نمونه‌ای High Copy یا اصطلاحا طرح است و اصل یا اوریجینال نیست و فاقد گارانتی است. این کفش ورزشی محصول کشور تایوان است.

بسیار راحت بوده که می توانید با استفاده از این کتونی اسکیچرز به پیاده روی طولانی مدت یا تمرینات ورزشی روزمره بپردازید. این کفش اسکیچرز انعطاف پذیری بالایی دارد و هنگام قدم برداشتن به راحتی خم می شود ؛ علاوه براین انعطاف پذیری این کفش اسکیچرز از خستگی زودرس و نیز آسیب به تاندون ها و عضلات ساق پا جلوگیری خواهد کرد. طراحی این کتونی اسکیچرز اسپرت بوده و شما می توانید این کفش اسکیچرز را با انواع پوشاک ورزشی ست کنید. این کتونی اسکیچرز کفه داخلی نرمی دارد که به خوبی انحنا یا قوس پا را هنگام پوشیدن پر می کند و همین امر از فشار به کف پا و ایجاد کمر درد هنگام استفاده از این کتونی اسکچرز جلوگیری خواهد کرد. کتونی اسکیچرز زنانه Go Walk 4 انتخاب مناسب برای بانوان خوش سلیقه بوده که نه تنها به ظاهر اهمیت می دهند ، بلکه راحتی کفش پیاده روی را نیز در نظر می گیرند.

یکی از ویژگی های این کتونی اسکیچرز زنانه Go Walk 4 که بسیار مهم است ، وزن سبک این کفش اسکیچرز می باشد که مانع هدر رفتن انرژی شما هنگام پیاده روی یا اجرای تمرینات ورزشی روزانه با استفاده از این کتانی اسکیچرز می شود. لژ زیرین این کتونی اسکیچرز مانند ضربه گیر عمل کرده و هنگام برخورد پا با زمین ، ضربات وارده را جذب کرده و از فشار های مضاعف به زانوها و ستون فقرات جلوگیری می نماید ، از این رو می توانید با استفاده از این کفش اسکیچرز حتی در رفت و آمدهای روزمره نیز استفاده کنید. جنس داخلی این کتونی اسکیچرز بسیار نرم است که حس راحتی را به شما القا خواهد کرد ، به همین علت می توانید بدون احساس خستگی ، ساعت های طولانی با استفاده از این کتونی اسکیچرز به پیاده روی یا ورزش بپردازید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()