09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11265

گارد محافظ بدن ریباک RSCB 11265

Reebok RSCB 11265 Combat Body Shield

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

گارد محافظ بدن ریباک RSCB 11265 برای محافظت از بدن در انجام ورزش هایی از قبیل مشت زنی و هنرهای رزمی بسیار ضروری می باشد. گارد به معنای محافظ است و از شما در برابر خطرات محافظت می کند. گارد ریباک بندهایی در پشت کمر دارد که به وسیله آن می توانید گارد را بر روی بدنتان محکم کنید. سطح بیرونی این گارد محکم و استقامت زیادی دارد و در برابر ضربه های محکم و با قدرت می تواند از شما محافظت کند.
بالشتکی که در این گارد به کار رفته است حکم ضربه گیر را برای بدن شما دارد و تحمل آن را برای شما آسان می کند و می توانید به راحتی روی بدنتان آن را جابه جا کنید. گارد محافظ تک سایز است و با استفاده از بندهایش می توانید بر روی بدنتان آن را محکم کنید. گارد محافظ ریباک طوری طراحی شده است که با آناتومی بدن شما سازگاری داشته باشد و به شما آسیب نرساند. این گارد کاملا مطابق با آناتومی بدن بوده که به راحتی بر روی بدن ثابت می شود و به ورزشکار محافظتی ایده آل در حین تمرین و اجازه حرکت کردن بصورت آزادانه را می دهد.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

گارد محافظ بدن ریباک RSCB 11265 گارد به معنای محافظ است و از شما در برابر خطرات محافظت می کند. گارد محافظ بدن برای محافظت از بدن در انجام ورزش هایی از قبیل مشت زنی و هنرهای رزمی بسیار ضروری می باشد. گارد محافظ تک سایز است و با استفاده از بندها می توانید بر روی بدنتان آن را محکم کنید. گارد محافظ ریباک طوری طراحی شده است که با آناتومی بدن شما سازگاری داشته باشد و به شما آسیب نرساند.

گارد ریباک کاملا مطابق با آناتومی بدن بوده که به راحتی بر روی بدن ثابت می شود و به ورزشکار محافظتی ایده آل در حین تمرین و اجازه حرکت کردن بصورت آزادانه را می دهد. ریباک بند پشت کمر دارد که به وسیله آن می توانید این وسیله را بر روی بدنتان محکم کنید. سطح بیرونی این گارد محکم بوده و استقامت زیادی دارد و در برابر ضربه های محکم و با قدرت می تواند از شما محافظت کند. بالشتکی که در این گارد به کار رفته است حکم ضربه گیر را برای بدن شما دارد و تحمل آن را برای شما آسان می کند و می توانید به راحتی روی بدنتان آن را جابه جا کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()