09377000080
سبد خرید 0
دوچرخه ثابت باشگاهی >>
کد کالا : 204340

اسپینینگ Iron Life مدل SC-85061

Iron Life Spinning bike SC-85061

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

بررسی تخصصی و اجمالی

اسپینینگ باشگاهی Iron Life مدل SC-85061 دستگاه هوازی مناسب برای تمامی سطوح تناسب اندام است که به واسطه دارا بودن ساختار مستحکم و قدرت تحمل 150 کیلوگرم، طیف بیشتری از ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند. ورزش اسپینینگ در باشگاه‌ها اصولا به شکل گروهی انجام می‌شود اما با خرید این دوچرخه اسپینینگ در خانه به صورت انفرادی نیز می‌توان این ورزش را انجام داد.

قرارگیری فلایویل بزرگ در بخش جلویی اسپینینگ باشگاهی Iron Life مدل SC-85061 ثبات را در طول تمرینات شدید تضمین می‌کند و حس دوچرخه سواری در فضای باز را شبیه‌سازی می‌کند. در حالی که طراحی شیک و ارگونومیک آن حداکثر راحتی را برای سواری مدوام فراهم می‌آورد. همچنین امکان تغییر سطوح مقاومت در این مدل وجود دارد تا ورزشکاران بتوانند شدت تمرینات را با توجه به اهدافی که دارند، تعیین کنند. صندلی و دسته قابل تنظیم اسپینینگ باشگاهی Iron Life امکان تراز مناسب بدن و موقعیت سواری راحت را فراهم می‌کند. صندلی دوچرخه هم به صورت عمودی و هم افقی تنظیم می‌گردد و تنظیم دسته فقط به شکل عمودی امکان‌پذیر است. پدال‌های این دستگاه نیز برای راحتی پای کاربران دارای بند قابل تنظیم هستند.

مانیتور LCD کوچکی که برای اسپینینگ باشگاهی Iron Life مدل SC-85061 در نظر گرفته شده برای نمایش پارامترهای ضروری مانند زمان، مسافت، سرعت، ضربان قلب و کالری سوزانده شده کفایت می‌کند تا کاربران در جریان میزان پیشرفت تمرینات قرار بگیرند که این امر، آنها را با انگیزه و در مسیر حرکت نگه می‌دارد. در ضمن، محلی برای بطری آب یا قمقمه تعبیه شده تا بدن ورزشکاران در طول ورزش هیدراته بماند. کمک فنر نرم و حرفه‌ای این مدل موجب سواری بسیار نرم و وان می‌گردد که برای افراد دارای مشکل دیسک کمر مزیت بزرگی به حساب می‌آید. اگر سوالی در مورد اسپینینگ آیرون لایف یا سایر مدل‌ها دارید یا نیاز به کمک برای انتخاب و خرید دوچرخه ثابت مناسب را دارید، کارشناسان ما در فروشگاه هایپرجیم آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره هستند که از طریق شماره‌های موجود در سایت می توانید تماس حاصل نمایید.

مزایا

مثبت تحمل وزن 150 کیلوگرم
مثبت عملکرد لنتی
مثبت سیستم انتقال نیرو تسمه‌
مثبت اطلاعات نمایشگر: زمان، سرعت، مسافت، کالری، ضربان‌قلب
مثبت صفحه نمایش LCD
مثبت تنظیم زین عمودی و افقی
مثبت تنظیم فرمان عمودی
مثبت چرخ

مشخصات فنی

مشخصات کلی
تحمل وزن
150 کیلوگرم
عملکرد
لنتی
سیستم انتقال حرکت
تسمه
نوع دوچرخه
اسپینینگ
تنظیم ارتفاع
دارد
چرخ برای حمل آسان
yes
تنظیم عمودی زین
yes
تنظیم افقی زین
yes
اطلاعات نمایشگر
زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان‌قلب
نوع نمایشگر
LCD
قابلیت اتصال به بلوتوث
yes
برنامه Body Fat
yes
درجات تنظیم مقاومت سرعت
دارد
سازنده
برند
آیرون لایف
کشور سازنده
چین
ضمانت ( گارانتی)
1 سال
نصب رایگان
yes
ارسال رایگان
yes
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()