09377000080
سبد خرید 0
اسکی فضایی >> اسکی فضایی خانگی >>
کد کالا : 93690

اسکی فضایی اسپرتک 93690

Sportec 93690 Elliptical

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

هدیه ویژه ی خرید :

                                                                                                            

اسکی فضایی اسپرتک 93690 ساخت کشور تایوان و مونتاژ چین می باشد. این دستگاه دارای ابعاد 140*57*164سانتی متر و وزن دستگاه 55 کیلوگرم نیز می باشد. این الپتیکال دستگاهی هوازی عملکردی الکترومگنتی دارد و میتوان تا 16 حالت مختلف مقاومت آن را تغییر داد و از این طریق برنامه های متنوعی در سطح های مقاومتی مختلف اجرا کرد. این دستگاه جدید نیز مانند سایر الپتیکال های الکترومگنتی برنامه های از پیش تعیین شده دارد، برنامه هایی مانند:  19 برنامه از پیش تعیین شده که شامل 4 برنامه کنترل ضربان قلب یا همان HRC، 4 برنامه کاربر USER و برنامه Body Fat می باشد که امکان انجام دادن تمرینات هوازی در سطح های متفاوت را به شما می دهد. الپتیکال اسپرتک نمایشگری نیز دارد که می توانید از طریق آن سرعت، زمان، مسافت، کالری سوزانده شده، برنامه در حال اجرا و تعداد ضربان قلب شما را به نمایش در بیاورد.

در زمان ورزش کردن با دستگاه اسکی فضایی می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست پیدا کنید. این دستگاه قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کرده  و به دلیل آنکه بتوانید این دستگاه را جا به جا کنید و حمل آسانی داشته باشید در زیر پایه های این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. این دستگاه دارای 1سال گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

اسکی فضایی اسپرتک 93690 دارای ابعاد 140*57*164سانتی متر و وزن 55 کیلوگرم نیز می باشد. الپتیکال اسپرتک نمایشگری نیز دارد که می توانید از طریق آن سرعت، زمان، مسافت، کالری سوزانده شده، برنامه در حال اجرا و تعداد ضربان قلب شما را به نمایش در بیاورد. این دستگاه قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کرده و کاربری با این وزن با این دستگاه ورزش انجام دهد و به اهداف در نظر گرفته خود با سرعت بیشتری دست بیابد. این الپتیکال دستگاهی هوازی عملکردی الکترومگنتی دارد و میتوان تا 16 حالت مختلف مقاومت آن را تغییر داد و از این طریق برنامه های متنوعی در سطح های مقاومتی مختلف اجرا کرد.

این دستگاه جدید نیز مانند سایر الپتیکال های الکترومگنتی برنامه های از پیش تعیین شده دارد، برنامه هایی مانند: 19 برنامه از پیش تعیین شده که شامل 4 برنامه کنترل ضربان قلب یا همان HRC، 4 برنامه کاربر USER و برنامه Body Fat می باشد که امکان انجام دادن تمرینات هوازی در سطح های متفاوت را به کاربر می دهد. در زمان ورزش کردن با دستگاه اسکی فضایی می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست پیدا کنید. به دلیل آنکه بتوانید این دستگاه را جا به جا کنید و حمل آسانی داشته باشید در زیر پایه های این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. این دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش بوده و ساخت کشور تایوان و مونتاژ چین می باشد.

مشخصات فنی

مشخصات کلی
تحمل وزن
130 کیلوگرم
نوع نمایشگر
ال سی دی
موارد نمایشی مانیتور
سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان ، ضربان قلب
نوع برنامه
19 برنامه از پیش تعیین شده، 4 برنامه کنترل ضربان قلب یا همان HRC، برنامه Body Fat و 4 برنامه کاربر USER
نوع سیستم
الکترومگنتی
فشار تمرینی
تغییر شدت سختی یا مقاومت از 1 - 16 حالت
ابعاد دستگاه
140*57*164 سانتی متر
وزن دستگاه سوار شده
55کیلوگرم
کشور سازنده
تایوان مونتاژ چین
ارسال
رایگان
نصب
رایگان
گارانتی
1 سال و 5 سال خدمات پس از فروش

راهنما

اسکی فضایی اسپرتک 93690

گارانتی

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()