09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 11155

باند دور دست ریباک 11155

Reebok RSCB-11155BK Hand Wraps

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

باند دور دست ریباک 11155 که در انجام ورزش هایی مانند بوکس، بدنسازی و ورزش هایی که حرکت های مخصوص با ناحیه دست و انگشتان را دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این باندها مفاصل و استخوان های کوچک دست را از آسیب دیدگی در اثر اصابت ضربات محکم محافظت می نمایند. در انجام ورزش های بدنسازی که رابطه مستقیم با دست ها در اثر بلند کردن وزنه دارند، بستن باندهای دور دست به دلیل محکم نگه داشتن این نواحی و مفاصل دست بسیار ضروری بوده و از فشار به مچ دست و انگشتان در زمان انجام تمرینات سنگین بدنسازی جلوگیری می نماید. همچنین مانع از فشار به مچ، پنجه دست و انگشتان شست خواهد شد، بنابراین استفاده از آن در زمان انجام تمرینات حجومی یا ضربات محکم توصیه می شود. این باند دوردست جنسی کتانی داشته که گزینه مناسب برای پر کردن بین پنجه ها می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

باند دور دست ریباک 11155 از جنس کتان است که به راحتی مابین انگشتان دست را پر می کند و به این وسیله از آسیب به دست ها و مچ دست جلوگیری می نماید. با توجه به اینکه ورزش هایی مانند بوکس با انجام ضربات حجومی و قدرت زیاد همراه است و امکان بروز آسیب به نواحی دست زیاد است، بنابر این بستن باند دور دست بسیار ضروری می باشد. باند بوکس با حمایت کامل از مفاصل و استخوان های کوچک دست از آسیب دیدگی آن ها پس از اصابت یک ضربه محکم پیشگیری می کند.

بستن این باند در محافظت از مچ، پنجه دست و انگشت شست نقش مهمی دارد. باندهای دور دست مخصوصا برای ورزشکاران بوکس از این نظر که می توانند آن را در زیر دستکش مخصوص بوکس بسته و تمرینات را انجام دهند بسیار مفید بوده و به راحتی عرق دست ها را می گیرد. این باند با فشردن مفاصل به یکدیگر و پر کردن فاصله بین انگشتان باعث جلوگیری از آسیب در برابر ضربات حجومی خواهد شد. همچنین در انجام تمرینات بدنسازی بستن این باند دور دست ها مفید بوده و میزان فشار وارده در اثر بلند کردن وزن های سنگین را کاهش می دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()