09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10310

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

مچ بند مخصوص لیفتینگ ریباک RSAC 10310 با داشتن قابلیت تنظیم و امنیت زیاد طراحی شده است. در قسمت داخلی مچ پد بالشتکی تعبیه شده است که باعث راحتی هر چه بیشتر شما در زمان بلند کردن وزنه می شود و می توانید با تمرکز بیشتری فعالیت خود را انجام دهید.  زمانی که این مچ بند را به دست ها خود ببندید با افزایش چسبندگی که ایجاد می کند سبب می شود بتوانید راحت تر وزنه های سنگین را بلند کنید و وزنه ها ناگهان از دست شما رها نشوند.
این مچ بندها می توانند به راحتی سطح تمرینات شما را افزایش دهند و باعث شوند تا شما بتوانید به راحتی کالری بیشتری بسوزانید و راحت تر به هدف خود برسید. مچ بند لیفتینگ ریباک برای اجرای تمرینات طولانی و سنگین طراحی شده است و در این گونه ورزش ها بسیار مقاوم خواهد بود. مچ بند مخصوص لیفتینگ ریباک وسیله ای مفید و مطمئن برای نشان دادن توانایی های شما در ورزش است. این مچ بندها سبب افزایش عرض و کاهش حساسیت مچ برای انجام دادن ورزش می شود.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

مچ بند مخصوص لیفتینگ ریباک RSAC 10310 سبب افزایش عرض و کاهش حساسیت مچ برای انجام دادن ورزش می شود. زمانی که این مچ بند را به دست ها خود ببندید با افزایش چسبندگی که ایجاد می کند سبب می شود بتوانید راحت تر وزنه های سنگین را بلند کنید و وزنه ها ناگهان از دست شما رها نشوند. در قسمت داخلی مچ پد بالشتکی تعبیه شده است که باعث راحتی هر چه بیشتر شما در زمان بلند کردن وزنه می شود و می توانید با تمرکز بیشتری فعالیت خود را انجام دهید.

مچ بند لیفتینگ ریباک برای اجرای تمرینات طولانی و سنگین طراحی شده است و در این گونه ورزش ها بسیار مقاوم خواهد بود. مچ بند مخصوص لیفتینگ ریباک وسیله ای مفید و مطمئن برای نشان دادن توانایی های شما در ورزش است. این مچ بندها می توانند به راحتی سطح تمرینات شما افزایش دهند و باعث شوند تا شما بتوانید به راحتی کالری بیشتری بسوزانید و راحت تر به هدف خود برسید. این مچ بندها با داشتن قابلیت تنظیم و امنیت زیاد طراحی شده اند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()