09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 10082

پاوربند سطح 3 ریباک RSTB 10082

Reebok RSTB-10082 Power Band

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

پاوربند سطح 3 ریباک RSTB 10082 سطح مقاومتی از 25 تا 80 کیلوگرم دارد. جنس این پاوربند از لاتکس است که در برابر فشار و کش زیاد مقاوم بوده و پاره نمی شود. با کمک پاوربند ریباک می توانید اکثر عضلات و ماهیچه های خود را به طور همزمان در ورزش شرکت دهید و آنها را فعال نمایید. علاوه بر اینکه می توانید با کمک این کش ها عضلات خود را فرم دهید قادر خواهید بود در زمینه حرکت درمانی و حتی فیزیوتراپی نیز از این وسیله استفاده نمایید.
استفاده از کش پیلاتس محدودیت سنی ندارد و تمام افراد با هر سن و سالی که باشند می توانند از این وسیله استفاده کنند و تمرینات ورزشی خوبی انجام دهند. زمانی که از این کش های پیلاتس برای انجام تمرینات قدرتی و هوازی استفاده می کنید می توانید در یک زمان عضلات زیادی را درگیر ورزش نمایید و در نتیجه علاوه بر فرم دهی عضلات چربی سوزی خوبی را نیز تجربه نمایید. دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد و شما می توانید به صورت مداوم از آنها استفاده کرده و از طریق آن انعطاب پذیری بدنتان را بیشتر کنید.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

پاوربند سطح 3 ریباک RSTB 10082 دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد و شما می توانید به صورت مداوم از آنها استفاده کرده و از طریق آن انعطاب پذیری بدنتان را بیشتر کنید. این مدل از پاوربندها دارای سطح مقاومت 25 تا 80 کیلوگرم است که سطح سنگین با مقاومت بالا به حساب می آید. با کمک پاوربند ریباک می توانید اکثر عضلات و ماهیچه های خود را به طور همزمان در ورزش شرکت دهید و آنها را فعال نمایید. علاوه بر اینکه می توانید با کمک این کش ها عضلات خود را فرم دهید قادر خواهید بود در زمینه حرکت درمانی و حتی فیزیوتراپی نیز از این وسیله استفاده نمایید.

استفاده از کش پیلاتس محدودیت سنی ندارد و تمام افراد با هر سن و سالی که باشند میتوانند از این وسیله استفاده کرده و تمرینات ورزشی خوبی انجام دهند. پاوربند ریباک را در خانه نیز می توانید استفاده کنید و به تنهایی تمرینات خوبی برای ارتقای سطح سلامتی خود انجام دهید. با استفاده از این بند می توانید تمرینات فردی را به خوبی اجرا کرده و به عنوان مقاومت اضافی عضلات را وادار به فعالیت کنید. این کش های مشکی رنگ در سطح 3 سنگین می باشند و می توانید تمریناتتان را در حدی سنگین و حرفه ای اجرا نمایید. جنس این پاوربندها لاتکس با دوام و مقاومی است که در برابر تمرینات سخت و جابه جایی دچار پارگی و خرابی نخواهند شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()