09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 16073

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

کش مقاومتی ریباک 16073 دارای سطح چهار مقاوتی است که با استفاده از آن می توانید هر عضله ای را در بدن درگیر ورزش کرده و آنها را تقویت و پرورش دهید. به وسیله کش مقاومتی ریباک می توانید تمرینات کاردیو، قدرتی و ... انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید. پاورتیوب ها حجم بسیار کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل و نگهداری می باشند.
در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید و ورزش انجام دهید. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاور بندها جایگزین برای خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. پاورتیوب های ریباک دارای 156 سانتی متر طول می باشند که با روکش بیرونی خود باعث محافظت بیشتر از شما می شود. با کش های قدرتی ریباک می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

کش مقاومتی ریباک 16073 دارای 156 سانتی متر طول می باشند که با روکش بیرونی خود باعث محافظت بیشتر از شما می شود. به وسیله کش مقاومتی ریباک می توانید تمرینات کاردیو، قدرتی و ... انجام دهید. زمانی که از کش های مقاومتی استفاده می کنید با منقبض و منبسط شدن عضلات می توانید سطح مقاومتی آنها را تغییر دهید. پاورتیوب ها حجم بسیار کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل و نگهداری می باشند. کش مقاومتی Reebok 16073 دارای سطح چهار مقاوتی است که با استفاده از آن می توانید هر عضله ای را در بدن درگیر ورزش کرده و آنها را تقویت و پرورش دهید.

در هر سن و سالی که باشید کش های مقاومتی می توانند کمک کنند به صورت هم زمان ماهیچه هایتان را به طور کامل تقویت کنید. کش های مقاومتی، تیوب ها و پاور بندها جایگزین خوبی برای وزنه ها که شکل سنتی دارند می باشند و می توانید در تمرینات فردی و هم گروهی از آن استفاده کرده و تمرینات خوبی را اجرا کنید. با کش های قدرتی ریباک می توانید فعالیت های ورزشی متنوعی انجام دهید و قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را تقویت کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()