09377000080
سبد خرید 0
تجهیزات ورزشی >> تجهیزات بدن سازی خانگی >>
کد کالا : 16075

جهت استعلام قیمت محصولات ناموجود به هیچ عنوان تماس نگیرید

                                                                                                            

کش مقاومتی سبک ریباک 16075 از لاستیک با دوام و مقاومی ساخته شده است که در برابر تمرینات سخت و جابه جایی دچار پارگی و خرابی نخواهند شد. کش مقاومتی بر خلاف سایر وسایل بدنسازی حجم بسیار کمی دارد و می توانید با کمک آن تمرینات ورزشی را در هر مکان و شرایطی انجام دهید. با کمک کش مقاومتی ریباک می توانید اکثر عضلات و ماهیچه های خود را به طور همزمان در ورزش شرکت دهید. علاوه بر اینکه می توانید با کمک این کش ها عضلات خود را فرم دهید قادر خواهید بود در زمینه حرکت درمانی، توانبخشی و حتی فیزیوتراپی نیز از این وسیله استفاده نمایید. این کش های قدرتی در سه سطح سبک، متوسط و سنگین موجود می باشد که با توجه به سطح توانایی و آمادگی جسمانی و البته قدتان می توانید آن را انتخاب کنید. این کش قدرتی ریباک دارای ابعاد 3.5*13*147 سانتی متر بوده و برای افرادی که نهایت تا 147 سانتی متر قد دارند مناسب است.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی و اجمالی

کش مقاومتی سبک ریباک 16075 دارای ابعاد 3.5*13*147 سانتی متر است. این کش ها از لاستیک صد در صد طبیعی ساخته شده اند که دام و استقامت بسیار بالایی دارند. کش های مقاومتی بر خلاف سایر وسایل بدنسازی حجم بسیار کمی دارند و می توانید با کمک آنها تمرینات ورزشی را در هر مکان و شرایطی انجام دهید. کش مقاوتی 16075 ریباک سطح مقاومتی سبکی دارد و برای افرادی که نهایت تا 147 سانتی متر قد دارند مناسب است.

برای این کش های قدرتی دستگیره های نرم و راحتی تعبیه شده است که به راحتی می توانید با این کش ها تمرینات ورزشی خود را انجام دهید و بر آن تسلط داشته باشید. با استفاده از این کش های ورزشی می توانید میزان انعطاف پذیری بدنتان را افزایش دهید و تمام سنین می توانند از این وسیله کارآمد هوازی استفاده کنند. این کش های قدرتی در سه سطح سبک، متوسط و سنگین موجود می باشد که با توجه به سطح توانایی و آمادگی جسمانی و البته قدتان می توانید آن را انتخاب کنید. کش های قدرتی به بهبود قدرت عضلانی شما کمک خواهد کرد و می توانید در اجرای تمرینات توانبخشی نیز از این وسیله ارزشمند استفاده نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()