09377000080
سبد خرید 0
کتونی ورزشی >>
کد کالا : 12300

کفش اسکیچرز 12300

Skechers 12300 Shoes

انتخاب رنگ :
انتخاب سایز :
قیمت : 850,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 850,000   (تومان)
˄˅

                                                                                                            

کفش اسکیچرز مردانه 12300 از کفه ای با فناوری مموری فوم برخوردار بوده که قادر است به خوبی قالب پا را به خود گرفته و با پر کردن انحنا و فرورفتگی های کف پا ، نه تنها مانع از فشار مضاعف به کف پا شود ، بلکه از کمر درد های مزمن نیز جلوگیری نماید. این کتانی اسکیچرز را می توانید با استفاده از بند باز و بسته کنید و در صورت نیاز بندهای این کتونی اسکیچرز را محکم بسته و به این ترتیب مانع از حرکت پا درون این کفش اسکیچرز ، هنگام راه رفتن یا تمرین شوید ؛ این امر موجب تمرکز بیشتر شما هنگام اجرای هرنوع فعالیت فیزیکی با استفاده از این کتونی اسکیچرز می شود. کفش اسکیچرز از سری کفش پیاده روی بوده که بسیار مناسب برای اجرای فعالیت های فیزیکی و نیز تمرینات ورزشی می باشد ؛ آقایان خوش سلیقه می توانند با تهیه و خرید کتونی اسکیچرز مردانه ، از فشار به پاها در پیاده روی های طولانی مدت به راحتی جلوگیری کنند. لژ زیرین این کفش اسکیچرز به گونه ای طراحی شده است که موقع برخورد پا با زمین ، ضربات وارده را به خوبی دفع کرده و آسیب و صدمه ای به ستون فقرات و زانوها وارد نمی شود ؛ این امر بهترین گزینه برای افرادیست که از کمر درد های مزمن و نیز زانو درد رنج می برند. یکی از ویژگی های این کتانی اسکیچرز ، وجود منفذهایی بوده که از طریق آن ها هوا درون این کفش اسکیچرز جریان می یابد و مانع از تعریق و بوی بد پا با استفاده طولانی مدت از این کتونی اسکیچرز می شود ؛ این امر همچنین از خستگی زودرس در تمرینات ورزشی و رفت و آمدها روزانه با استفاده از این کتونی اسکیچرز بسیار موثر است. وزن سبک این کتونی اسکیچرز باعث می شود تا شما هنگام پیاده روی یا ورزش ، انرژی زیادی را برای گام برداشتن هدر ندهید و به راحتی پیاده روی کنید. این کفش اسکیچرز طراحی بسیار ساده داشته و به همین علت شما می توانید این کتونی اسکیچرز را با سایر لباس ها و انواع پوشاک ورزشی خود برای اجرای تمرینات روزانه استفاده نمایید. این کفش اسکیچرز مردانه انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث می شود پاها درون این کتونی اسکیچرز از آزادی عمل برخوردار بوده و به راحتی خم شوند ؛ به همین علت با پیاده روی های طولانی مدت یا تمرینات ورزشی با استفاده از این کفش اسکیچرز ، تاندون ها و عضلات ساق پا آسیب نخواهد دید. 

بررسی تخصصی و اجمالی

کفش اسکیچرز 12300 نمونه‌ای High Copy یا اصطلاحا طرح است و اصل یا اوریجینال نیست و فاقد گارانتی است. این کفش ورزشی محصول کشور تایوان است.

کتونی اسکیچرز این روزها یکی از انواع کتونی ورزشی پر طرفدار به حساب می آید که می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید کفش اسکیچرز در مدل های متنوع و رنگبندی های متفاوت نمایید ؛ کتونی اسکیچرز در پا بسیار راحت بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره می باشد. کفش اسکیچرز مردانه 12300 از سری کفش پیاده روی بوده که بسیار مناسب برای اجرای فعالیت های فیزیکی روزانه و نیز تمرینات ورزشی می باشد ؛ آقایان خوش سلیقه می توانند با تهیه و خرید کفش اسکیچرز مردانه ، از فشار به پاها در پیاده روی های طولانی مدت به راحتی جلوگیری کنند. این کتانی اسکیچرز از کفه ای با فناوری مموری فوم برخوردار بوده که قادر است به خوبی قالب پا را به خود گرفته و با پر کردن انحنا و فرورفتگی های کف پا ، نه تنها مانع از فشار مضاعف به کف پا شود ، بلکه با استفاده از این کفش اسکچرز ، از کمر درد های مزمن نیز جلوگیری نماید.

این کتونی اسکیچرز را می توانید با استفاده از بند ، باز و بسته کنید و در صورت نیاز بندهای این کفش اسکیچرز را محکم بسته و به این ترتیب مانع از حرکت پا درون این کتونی اسکیچرز هنگام راه رفتن یا تمرین شوید ؛ این امر موجب تمرکز بیشتر شما هنگام اجرای هرنوع فعالیت فیزیکی با استفاده از این کفش اسکیچرز می شود. یکی از ویژگی های این کتونی اسکیچرز برخورداری از منفذهایی بوده که از طریق آن ها هوا درون کفش جریان دارد و سیستم Air Cooled نامیده می شود که مانع از تعریق و بوی بد پا ، با استفاده طولانی مدت از این کفش اسکیچرز می شود ؛ این امر همچنین از خستگی زودرس در تمرینات ورزشی و رفت و آمدها روزانه با استفاده از این کتانی اسکیچرز بسیار موثر است. این کتونی اسکیچرز بسیار سبک بوده که همین امر موجب می شود تا شما هنگام پیاده روی یا ورزش ، انرژی زیادی را برای گام برداشتن هدر ندهید.

لژ زیرین این کفش اسکیچرز به گونه ای طراحی شده است که موقع برخورد پا با زمین ، ضربات وارده را دفع کرده و به این ترتیب آسیب و صدمه ای به ستون فقرات و زانوها وارد نمی شود ؛ به همین علت این کتونی اسکچرز بهترین گزینه برای افرادیست که از کمر درد های مزمن و نیز زانو درد رنج می برند. این کفش اسکیچرز مردانه انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث می شود پاها درون این کتونی اسکیچرز از آزادی عمل برخوردار بوده و به راحتی خم شوند ؛ به همین علت با پیاده روی های طولانی مدت یا تمرینات ورزشی با استفاده از این کفش اسکیچرز ، تاندون ها و عضلات ساق پا آسیب نخواهد دید. این کتونی اسکیچرز طراحی بسیار ساده داشته و به همین علت شما می توانید این کفش اسکیچرز را با سایر لباس ها و انواع پوشاک ورزشی خود برای اجرای تمرینات ورزشی یا رفت و آمدهای روزانه استفاده نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()